Aktualności

25.08.2021

REDUKCJA EMISJI CO2 W 2021

Aż o 230 ton zredukowaliśmy emisję CO2 w pierwszej połowie 2021 r. To tyle, ile w ciągu roku “wypracowuje” ponad 31 tysięcy drzew!

Zrobiliśmy to, naprawiając prawie 70 ton elektrosprzętów różnych marek dla naszych kontrahentów: Leroy Merlin, Grupa Topex, Frelin, CMC (dostawca Lidl Polska), Richmann, Castorama Polska Sp. z o.o., OBI Polska, Bosch Polska, Makita EU.

Jak to policzyliśmy? O opracowanie metodyki poprosiliśmy dr inż. Katarzynę Maciejewską z Katedry Ochrony i Kształtowania Środowiska na Politechnika Warszawska.

➡ Podczas przygotowania towaru do serwisu rejestrujemy jego masę i udział podstawowych materiałów (stal, aluminium, miedź, guma, tworzywa, papier). Na tej podstawie dr inż. Maciejewska stworzyła metodę do oszacowania emisji CO2 przy wytwarzaniu i transporcie nowego urządzenia. 

➡ Każda naprawa oznacza brak produkcji nowego urządzenia, a to wpływa na redukcję emisji CO2. 

 ➡ Odjęliśmy emisję wynikającą z wyprodukowania części zamiennych i z energii zużytej na proces serwisowy.

Robimy wszystko, żeby aktualne półrocze było równie owocne!

06.08.2021

SPRAWNA OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

Jak w dobie e-commerce właściciele sklepów stacjonarnych mogą zdobyć lojalność klientów? To, czego często nie zapewniają zakupy online, to szybka i sprawna obsługa posprzedażowa.

Doskonale o tym wiemy, dlatego GTX Service wspiera sklepy stacjonarne. Co oferujemy?

Przedłużenie półki sklepu o ofertę GTX Service:

➡️ części zamienne – 120 000 SKU – w naszym magazynie znajdują się 2 mln części,

➡️ serwis pogwarancyjny,

➡️ regenerację akumulatorów.

Co ważne bez zapasu = bez ryzyka!

Branże, którym pomagamy to elektronarzędzia, drobne AGD, hobby i sport. Na platformie gtxservice.pl działają już sprzedawcy z takich sieci jak: Media Expert, PSB, Bricoman, Mrówka, i setki innych sklepów tradycyjnych."

Dołącz do nich, oddaj w nasze ręce obsługę posprzedażową i spraw, że klienci będą do Ciebie wracać!