KATEGORIA
11.12.2020
Realizacjia zamówień w grudniu
Drodzy Klienci,
Pragniemy poinformować, że w związku ze zbliżającą się inwentaryzacja magazynu zamówienia, które zostaną złożone do dnia 23 grudnia 2020 r. do godziny 12 zostaną
zrealizowne i wysłane do odbiorców.
Natomiast zamówienia, usługi technologiczne i reklamacje, które wpłyną po godzinie 12:00 dnia 23 grudnia będą realizowane dopiero po nowym roku tzn. od dnia 04.01.2021.
W dniach 24 i 31 grudnia Biuro Obsługi Klienta nie pracuje.
Za utrudnieniania przepraszamy
Zespół GTX Service
17.12.2019
Realizacja zamówień w grudniu
Drodzy Klienci,
Pragniemy poinformować, że w związku ze zbliżającą się inwentaryzacją magazynu zamówienia złożone do 20 grudnia zostaną zrealizowane jeszcze w tym roku.
Zamówienia składane po 20 grudnia będą realizowane i wysyłane dopiero po nowym roku tj. od 03 stycznia 2020 r.
W dniach 24, 27 i 31 grudnia Biuro Obsługi Klienta nie pracuje.
Zespół GTX Service
28.03.2019
Zregeneruj sie na nowe przygody
Przywitaj sezon wiosenny.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty regeneracji akumulatorów do rowerów elektrycznych.
Nie pozwól, by źle pracujący akumulator popsuł Ci przyjemność z jazdy. Ciesz się wiosną i sprawnym sprzetem.
Zespół GTX Service
10.01.2019
Poszerzenie oferty części o markę METABO
Pragniemy poinformować Państwa, że naszą ofertę części poszerzyliśmy o markę METABO.
Mogą Pańtwo zakupić u nas części do swoich narzędzi jak również zgłosić naprawę pogwarancyjną.
Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty.
Zespół GTX Service
11.12.2018
Realizacjia zamówień w grudniu
Drodzy Klienci,
Pragniemy poinformować, że w związku ze zbliżającą się inwentaryzacja magazynu zamówienia, które zostaną złożone do dnia 20 grudnia 2018 r. do godziny 12 zostaną
zrealizowne i wysłane do odbiorców najpóźniej 21 grudnia.
Natomiast zamówienia, usługi technologiczne i reklamacje, które wpłyną po 20 grudnia będą realizowane dopiero po nowym roku tzn. od dnia 02.01.2019.
Dnia 22 grudnia w związku z pracami serwisowymi nastąpi przerwa techniczna na stronie.
Za wszelkie utrudnienianie Serdecznie przepraszamy
Zespół GTX Service
19.06.2018
Realizacjia zamówień - Aktualizacja.
Pragniemy poinformować że realziacja zamówień części zamiennych oraz napraw narzędzi marek :
DeWalt, Black&Decker, Hitachi, Metabo, AEG, Milwaukee, Ryobi.
Od dnia 19 czerwca 2018 roku odbywa sie w standardowych terminach.
Zespół GTX Service.
30.05.2018
Realizacjia zamówień.
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować że z przyczyn niezależnych od nas w miesiącu czerwcu wystąpią opóźnienia w realizacji zamówień części zamiennych oraz napraw narzędzi marek :
DeWalt, Black&Decker, Hitachi, Metabo, AEG, Milwaukee, Ryobi.
Do 15 czerwca bieżącego roku realizacja zostaje całkowicie wstrzymana.
Zamówienia oraz naprawy będą rejestrowane ale ich realizacja odbędzie dopiero po 15 czerwca..
Za wszelkie niedogodności przepraszamy.
Zespół GTX Service.
03.04.2018
Zmieniamy się dla WAS!!!
Drodzy Klienci,
Wiemy, że łatwość kontaktu jest dla Was bardzo istotna.
W trosce o Wasz czas w Biurze Obsługi Klienta monitorujemy średni czas oczekiwania na połączenie w wirtualnej kolejce naszej centrali telefonicznej.
Dzięki wprowadzonym zmianom organizacyjnym skróciliśmy ten czas z 16 do 6 sekund.
Niezależnie od tego zachęcamy do kontaktu poprzez chat lub e-mail jeśli taka forma jest dla Państwa bardziej wygodna.
Koordynator Biura Obsługi Klienta
22 364 53 50
bok@gtxservice.pl
Rozpocznij czat