Aktualności

22.09.2022

DZIEŃ BEZ SAMOCHODU!!!

Europejski Tydzień Mobilności organizowany jest co roku od 16 do 22 września. Jego zwieńczeniem jest Dzień bez samochodu
Ta inicjatywa ma na celu rozpowszechnianie wiedzy oraz uświadomienie jak ważna jest promocja ekologii. Ma to zachęcić ludzi do zmiany przyzwyczajeń i korzystania z alternatywnych, bardziej ekologicznych środków podróżowania.

Jesienna pogoda zawitała szybko warto dziś postawić na rower lub hulajnogę będzie:
➡Ekologicznie
➡Sprawnie
➡Zdrowo

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą regeneracji akumulatorów do sprzętu sportowego.

02.09.2022

NADAWAJ I ODBIERAJ ZLECENIA SERWISOWE W PACZKOMATACH!!!

Wdrożyliśmy nową formę dostawy w zleceniach serwisowych dla klientów B2C!
Od teraz można nadawać i odbierać swoje zlecenia w paczkomatach. Ułatwi to nadawanie i odbiór paczek najbliżej miejsca zamieszkania w dogodnym dla Ciebie czasie. Nie ma konieczności oczekiwania na kuriera. Wprowadzenie tej formy dostawy jest zgodne z naszą filozofią zero emisyjności i ograniczenia śladu węglowego na każdym etapie realizowanej usługi.

Poniżej krótka instrukcja jak nadawać paczki:
Przygotuj paczkę (w przypadku napraw gwarancyjnych prosimy nie dołączać oryginałów dowodów zakupu) i nadaj ją w dowolnym paczkomacie - paczka nie potrzebuje żadnej etykiety, użyj kodu nadania, który otrzymasz na maila i SMS.
➡Umieść kod nadania na paczce.
➡Prosimy o odpowiednie przygotowanie przedmiotu zlecenia do wysyłki. Wykorzystaj do tego oryginalny bądź zastępczy karton. Zabezpiecz produkt w taki sposób, by nie uległ uszkodzeniu w transporcie wykorzystując odpowiednie wypełniacze tekturowe lub folie bąbelkową.
➡Prosimy o dostarczenie produktów kompletnych. Prosimy nie dołączać do paczki instrukcji obsługi oraz dodatkowo zakupionych akcesoriów..

20.12.2021

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ W OKRESIE ŚWIĄTECZNYM

W związku ze zbliżającą się inwentaryzacją chcielibyśmy ponnformować, że zamówienia złożone do 22.12 do godziny 12.00 zostaną zrealizowane i wysłane przed świętami. Pozostałe zamówienia będą realizowane i wysyłane od 03.01.2022. 
Za wyjątkiem marek Makita i Hitachi. Ze względu na dwudniowy okres realizacji dostaw, zamówienia złożone po 20.12 po godzinie 12:00 będą realizowane od 03.01.2021.

25.08.2021

REDUKCJA EMISJI CO2 W 2021

Aż o 230 ton zredukowaliśmy emisję CO2 w pierwszej połowie 2021 r. To tyle, ile w ciągu roku “wypracowuje” ponad 31 tysięcy drzew!

Zrobiliśmy to, naprawiając prawie 70 ton elektrosprzętów różnych marek dla naszych kontrahentów: Leroy Merlin, Grupa Topex, Frelin, CMC (dostawca Lidl Polska), Richmann, Castorama Polska Sp. z o.o., OBI Polska, Bosch Polska, Makita EU.

Jak to policzyliśmy? O opracowanie metodyki poprosiliśmy dr inż. Katarzynę Maciejewską z Katedry Ochrony i Kształtowania Środowiska na Politechnika Warszawska.

➡ Podczas przygotowania towaru do serwisu rejestrujemy jego masę i udział podstawowych materiałów (stal, aluminium, miedź, guma, tworzywa, papier). Na tej podstawie dr inż. Maciejewska stworzyła metodę do oszacowania emisji CO2 przy wytwarzaniu i transporcie nowego urządzenia. 

➡ Każda naprawa oznacza brak produkcji nowego urządzenia, a to wpływa na redukcję emisji CO2. 

 ➡ Odjęliśmy emisję wynikającą z wyprodukowania części zamiennych i z energii zużytej na proces serwisowy.

Robimy wszystko, żeby aktualne półrocze było równie owocne!

06.08.2021

SPRAWNA OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

Jak w dobie e-commerce właściciele sklepów stacjonarnych mogą zdobyć lojalność klientów? To, czego często nie zapewniają zakupy online, to szybka i sprawna obsługa posprzedażowa.

Doskonale o tym wiemy, dlatego GTX Service wspiera sklepy stacjonarne. Co oferujemy?

Przedłużenie półki sklepu o ofertę GTX Service:

➡️ części zamienne – 120 000 SKU – w naszym magazynie znajdują się 2 mln części,

➡️ serwis pogwarancyjny,

➡️ regenerację akumulatorów.

Co ważne bez zapasu = bez ryzyka!

Branże, którym pomagamy to elektronarzędzia, drobne AGD, hobby i sport. Na platformie gtxservice.pl działają już sprzedawcy z takich sieci jak: Media Expert, PSB, Bricoman, Mrówka, i setki innych sklepów tradycyjnych."

Dołącz do nich, oddaj w nasze ręce obsługę posprzedażową i spraw, że klienci będą do Ciebie wracać!