Dla właścicieli marek

Obsługa posprzedażowa to skomplikowany i drogi proces. Dobry i efektywny kosztowo serwis gwarancyjny i pogwarancyjny to niezbędny element rozwoju sprzedaży, natomiast prawidłowa i usystematyzowana informacja serwisowa to fundament rozwoju produktu.
Zarządzanie zapasem części zamiennych, współpraca z dostawcami, procesy logistyczne i serwisowe nie muszą być już dla Ciebie problemem.
Skup się na sprzedaży, my zapewnimy resztę!

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, logistyka i dystrybucja części zamiennych to nasza oferta dla producentów i właścicieli marek elektronarzędzi i podobnych towarów. Sprawdź czy dzięki naszym nowoczesnym rozwiązaniom możesz podnieść jakość i obniżyć koszty serwisu posprzedażnego Twoich produktów. Za nami przemawia 25 lat doświadczenia, najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne i logistyczne powstałe przy wieloletniej obsłudze dużych klientów. Jesteśmy w stanie zaoferować konkurencyjne ceny przy bezkonkurencyjnej jakości.

W zakresie serwisu gwarancyjnego zaufali nam GRAPHITE, VERTO, BALMA, a w zakresie serwisu pogwarancyjnego także m. in. BOSCH, Makita czy MacAllister.

Zapraszamy do współpracy!