Dla właścicieli marek

Obsługa posprzedażowa to skomplikowany i drogi proces. Dobry i efektywny kosztowo serwis gwarancyjny i pogwarancyjny to niezbędny element rozwoju sprzedaży, natomiast prawidłowa i usystematyzowana informacja serwisowa to fundament rozwoju produktu.
Zarządzanie zapasem części zamiennych, współpraca z dostawcami, procesy logistyczne i serwisowe nie muszą być już dla Ciebie problemem.
Skup się na sprzedaży, my zapewnimy resztę.

Zachecamy do obejrzenia krótkich filmików przedstawiających proces obsługi posprzedażowej. Filmiki dostępne w wersji polskiej i angielskiej.

                       

 

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, logistyka i dystrybucja części zamiennych to nasza oferta dla producentów i właścicieli marek elektronarzędzi i innych towarów. Sprawdź, czy dzięki naszym nowoczesnym rozwiązaniom możesz podnieść jakość i obniżyć koszty serwisu posprzedażnego Twoich produktów.
Przemawia za nami 25 lat doświadczenia, najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne i logistyczne powstałe przy wieloletniej obsłudze dużych klientów.

Jesteśmy w stanie zaoferować konkurencyjne ceny przy bezkonkurencyjnej jakości.

W zakresie serwisu gwarancyjnego zaufali nam: 

Graphite          Graphite pro          verto          heston          heston         neo          topex         dexter            POWER+ 

obsługujemy również serwis pogwarancyjny następujących marek:

 bosch         makita         dremel           heston           Graphite        verto       Graphite pro           pegasus         skill         black decker           neo           dewalt          dexter     stanley           Hitachi          metabo         macalister           POWER+        milwaukee         topex     AEG           maktec       hilti        hikoki

    

Zapraszamy do współpracy!