Oferujemy Obsługę Posprzedażową oraz Usługi Serwisowe w czasach Gospodarki Obiegu Zamkniętego
Eko-System GTX Service to hurtownia danych, cyfrowe procesy, nowoczesne rozwiązania logistyczne oraz raportowanie typu Business Intelligence.
Wierzymy, że przedmioty powinny być użytkowane jak najdłużej
Jeśli się popsują, powinny być naprawione albo zregenerowane
W posprzedażowej obsłudze Klientów stawiamy na:
-
Satysfakcję Klienta
Mierzymy satysfakcję metodą NPS i wykorzystujemy sugestie Klientów do ustawicznego usprawniania jakości obsługi.
-
Szybkość obsługi w Logistyce i Serwisie
Jesteśmy dumni z wykorzystania AI do wyznaczenia w locie najbardziej optymalnego punktu serwisowego dla danego zlecenia.
-
Wygodę – dostęp Online i Mobile
Nasze serwisy internetowe przygotowaliśmy z myślą o technologii mobile. Klienci i Sprzedawcy w wygodny sposób mogą z dowolnego miejsca skorzystać z pełnej oferty naszego serwisu posprzedażowego.
-
Łatwość składania zleceń
Przygotowaliśmy przejrzyste platformy internetowe dotyczące serwisu posprzedażowego danej Marki, a dla Sprzedawców kompletną Strefę B2B, gdzie w jednym miejscu mogą wygodnie obsługiwać wiele marek.
-
Dostępność części zamiennych
Obsługujemy zakładanie kartotek i powiązań część-produkt, wykonanie zdjęć części, zarządzenie zapasem, zbudowanie łańcucha dostaw, magazynowanie i dystrybucję oraz finansowanie zapasu.
-
Wsparcie dla samodzielnych napraw
Klienci oczekują od Właścicieli Marek współdzielenia wiedzy serwisowej czy eksploatacyjnej. Umożliwiamy dostęp do wiedzy serwisowej, takiej jak rysunki serwisowe czy filmiki instruktażowe - wszystko wygodnie dostępne online.
-
Dobrą komunikację
Zapewniamy wygodny sposób komunikacji ze wszystkimi stronami zlecenia serwisowego. Używamy automatycznych informacji statusowych (e-mail, SMS, tracking), a także dajemy możliwość kontaktu z wielojęzycznym Biurem Obsługi Klienta.
-
Jakość i bezpieczeństwo
W naszej sieci serwisowej zatrudniamy profesjonalnych techników, dbamy o ich doszkalanie oraz współdzielenie wiedzy serwisowej. Każdy z techników pracuje z tabletem, który umożliwia rejestrację niezwykle ważnych danych serwisowych.
-
Gwarancję na zrealizowane usługi
Wierzymy w to, co robimy. Na nasze usługi serwisowe dajemy gwarancję – standardowo jest to 6 miesięcy.
Eko-System GTX Service
Obsługa Posprzedażowa zgodna z Odpowiedzialną Produkcją i Konsumpcją
- Obsługa zleceń reklamacyjnych Raporty Business Intelligence Obsługa zleceń reklamacyjnych Raporty Business Intelligence
- Zarządzanie relacją z Klientem – wielojęzyczny BOK Przygotowanie produktu do serwisowania Zarządzanie relacją z Klientem – wielojęzyczny BOK Przygotowanie produktu do serwisowania
Nasze wskaźniki
Narzędzie oceny lojalności Klientów danej firmy.
Wartości NPS wahają się pomiędzy "-100" i "+100".
"-100" odpowiada sytuacji, gdy każdy z badanych Klientów jest krytykiem danej marki niepolecającym jej innym.
"+100" odpowiada sytuacji, gdzie każdy promuje – jest gotów polecić – daną markę znajomym.
Wartości dodatnie NPS uznawane są za wynik dobry, a wartości powyżej "+50" za doskonały.
Skala wskaźnika NPS
Przedstawione dane są średnią z 2022 roku
Eko-System
GTX Service
Kompleksowa Obsługa Posprzedażowa
Obsługa zleceń reklamacyjnych
Ten proces oparliśmy o nowoczesne technologie i cyfryzację danych.
Dowiedz się więcejRaporty Business Intelligence
Raporty BI przekształcają dane w informacje, a informacje w wiedzę, którą wykorzystasz do zwiększenia konkurencyjności i efektywności kosztowej.
Dowiedz się więcejZarządzanie relacją z Klientem – wielojęzyczny BOK
Eko-System GTX Service obejmuje obecnie 7 krajów UE: Polska, Czechy, Słowacja, Słowenia, Rumunia, Węgry, Bułgaria.
Dowiedz się więcejTworzenia i zarządzania polityką rozpatrywania reklamacji
Polityka rozpatrywania reklamacji w procesie reklamacji determinuje poziom satysfakcji Klientów z Marki.
Dowiedz się więcejPrzygotowanie produktu do serwisowania
Jeśli do tej pory Twój produkt w ramach obsługi posprzedażowej podlegał wyłącznie wymianie, pomożemy Ci przygotować go do serwisowania oraz zrealizujemy proces rozpatrywania i naprawy.
Dowiedz się więcejBadanie “fit for use”
Możemy Ci doradzić w procesie NPD zanim wprowadzisz produkt na rynek.
Dowiedz się więcejWsparcie w obsłudze kontroli organu nadzoru rynku
W ramach współpracy nasz Dział Zarządzania Jakością wspiera doradczo Właścicieli Marek w obsłudze kontroli organu nadzoru rynku.
Dowiedz się więcejRaportowanie ESG – Gospodarka Obiegu Zamkniętego
Już dziś umożliwiamy Ci informowanie Klienta o unikniętej emisji CO2e dla każdego zlecenia posprzedażowego.
Dowiedz się więcejNasi Klienci
Poznaj nasze rozwiązania dla Właścicieli Marek
Zaufali nam
Umów spotkanie i pokaz demo naszych rozwiązań
Sprawdź jak możemy Ci pomóc w czasach Gospodarki Obiegu Zamkniętego