O nas


Wierzymy, że przedmioty powinny być użytkowane jak najdłużej

Jeśli się popsują, powinny być naprawione albo zregenerowane

W posprzedażowej obsłudze Klientów stawiamy na:

  • Satysfakcję Klienta

    Mierzymy satysfakcję metodą NPS i wykorzystujemy sugestie Klientów do ustawicznego usprawniania jakości obsługi.

  • Szybkość obsługi w Logistyce i Serwisie

    Jesteśmy dumni z wykorzystania AI do wyznaczenia w locie najbardziej optymalnego punktu serwisowego dla danego zlecenia.

  • Wygodę – dostęp Online i Mobile

    Nasze serwisy internetowe przygotowaliśmy z myślą o technologii mobile. Klienci i Sprzedawcy w wygodny sposób mogą z dowolnego miejsca skorzystać z pełnej oferty naszego serwisu posprzedażowego.

  • Łatwość składania zleceń

    Przygotowaliśmy przejrzyste platformy internetowe dotyczące serwisu posprzedażowego danej Marki, a dla Sprzedawców kompletną Strefę B2B, gdzie w jednym miejscu mogą wygodnie obsługiwać wiele marek.

  • Dostępność części zamiennych

    Obsługujemy zakładanie kartotek i powiązań część-produkt, wykonanie zdjęć części, zarządzenie zapasem, zbudowanie łańcucha dostaw, magazynowanie i dystrybucję oraz finansowanie zapasu.

  • Wsparcie dla samodzielnych napraw

    Klienci oczekują od Właścicieli Marek współdzielenia wiedzy serwisowej czy eksploatacyjnej. Umożliwiamy dostęp do wiedzy serwisowej, takiej jak rysunki serwisowe czy filmiki instruktażowe - wszystko wygodnie dostępne online.

  • Dobrą komunikację

    Zapewniamy wygodny sposób komunikacji ze wszystkimi stronami zlecenia serwisowego. Używamy automatycznych informacji statusowych (e-mail, SMS, tracking), a także dajemy możliwość kontaktu z wielojęzycznym Biurem Obsługi Klienta.

  • Jakość i bezpieczeństwo

    W naszej sieci serwisowej zatrudniamy profesjonalnych techników, dbamy o ich doszkalanie oraz współdzielenie wiedzy serwisowej. Każdy z techników pracuje z tabletem, który umożliwia rejestrację niezwykle ważnych danych serwisowych.

  • Gwarancję na zrealizowane usługi

    Wierzymy w to, co robimy. Na nasze usługi serwisowe dajemy gwarancję – standardowo jest to 6 miesięcy.

Nasi Klienci

Krótkie podsumowanie success story każdego z Klientów

AUTOPARTNER logo

AUTOPARTNER

Dostarczamy wygodną i szybką obsługę reklamacji dla ponad 100 oddziałów w całej Polsce poprzez cyfrową platformę B2B. Obsługujemy również użytkowników końcowych marki Rooks poprzez mobilny, dedykowany serwis B2C.

Grupa Topex logo

Grupa Topex

Dzięki cyfryzacji procesu serwisowego i wykorzystaniu danych w rozwoju produktu Partner zredukował reklamacyjność swoich produktów o 40%, zwiększył naprawialności do 80%, a w efekcie obniżył koszty o 70%.

Leroy Merlin logo

Leroy Merlin

Jako pierwszy kraj osiągnęliśmy ambitne cele strategiczne grupy Adeo w obsłudze reklamacji produktów marki Dexter na rynku polskim. Dzięki cyfrowej rejestracji popytu i automatyzacji zarządzania zapasem części zamiennych wypracowaliśmy naprawialność na poziomie ponad 80%.

LIDL logo

LIDL

Zrealizowana integracja pomiędzy systemami GTX Service i Lidl pozwoliła na zminimalizowanie czynności administracyjnych w obszarze reklamacji po stronie Klienta. W integracji systemów wykorzystaliśmy wsparcie AI w naszym API, dzięki czemu po stronie Klienta nie były wymagane żadne prace programistyczne.

Richmann logo

Richmann

Nasz współpraca rozpoczęła się od polecenia przez Sklepy narzędziowe. Dzięki naszym skalowalnym rozwiązaniom byliśmy w stanie szybko wesprzeć markę XT-Line zapewniając kompleksowa obsługę posprzedażową. Pracownicy Sklepów mają jeszcze większą wygodę dzięki obsłudze wielu marek w jednej cyfrowej platformie B2B.

Hikoki logo

Hikoki

Współpracujemy w zakresie dystrybucji części zamiennych i obsługi napraw pogwarancyjnych. W ofercie naszego sklepu internetowego posiadamy ponad 3000 oryginalnych części zamiennych tej marki.

Bosch logo

Bosch

Jesteśmy największym odbiorcą części zamiennych do elektronarzędzi w Polsce. Współpracujemy w zakresie dystrybucji części zamiennych i obsługi napraw pogwarancyjnych marek Bosch i Dremel.

Makita logo

Makita

Współpracujemy w zakresie dystrybucji części zamiennych i obsługi napraw pogwarancyjnych. Marki Makita i Maktec stanowią duży udział w realizowanych przez nas naprawach pogwarancyjnych.

DeWALT logo

DeWALT

Współpracujemy w zakresie dystrybucji części zamiennych i obsługi napraw pogwarancyjnych. W ofercie posiadamy części do blisko 600 modeli tego producenta.

Prowadzimy również sklep internetowy z częściami zamiennymi do elektronarzędzi

W naszym asortymencie znajdziesz ponad 120.000 części zamiennych!

Przejdź do sklepu

Rozwijamy innowacyjne rozwiązania wspierające Właścicieli Marek w Gospodarce Obiegu Zamkniętego:

  • Naliczanie unikniętej emisji CO2e poprzez naprawianie – naliczenie zgodne z metodologią GHG Product Life Cycle Accounting and Reporting Standard, umożliwia obsługiwanym Właścicielom Marek uwzględnienie unikniętej emisji w swoich raportach emisyjnych.
  • Naliczania Wskaźnika Naprawialności oraz udostępnienie raportu pozycjonującego Właściciela Marki na tle rynku. Wskaźnik naprawialności pozwala na ocenę zarówno stopnia przystosowania produktów do naprawy (łatwość naprawy, dostępność części zamiennych i ich cena) jak i podejścia Właściciela Marki w aspekcie wsparcia napraw swoich produktów (jakość i sposób obsługi klientów oraz udostępniania wiedzy serwisowej).

Powyższe metody naliczania podlegają procesowi niezależnej walidacji przez międzynarodowego audytora KPMG i są spójne z aktualnymi i planowanymi działaniami Unii Europejskiej w zakresie Gospodarki Obiegu Zamkniętego.

GTX Service zinwentaryzował swój ślad węglowy i obecnie pracuje nad ostatecznym kształtem strategii osiągnięcia zerowej emisyjności netto. Naszym Partnerom pomagamy realizować równie ambitne cele transformacji obecnych modeli biznesowych w gospodarkę cyrkularną.

Diagram systemu gospodarki obiegu zamkniętego: cykle techniczne

Zarządzanie zasobami nieodnawialnymi

Odpowiedzialna produkcja nowego urządzenia Wytwórca części Wytwórca produktów Dostawca usług
Użytkownik
Odbiór
Minimalizacja zużycia materiałów i redukcja negatywnych efektów zewnętrznych Naprawa - wydłużenie żywotności Użyj ponownie Odnów Poddaj recyklingowi
Modele biznesowe gospodarki cyrkularnej
Wspieramy Właścicieli Marek we wdrożeniu w swój model biznesowy modeli cyrkularnych: Repair, Reuse, Refurbish, Recycle w oparciu o nasze gotowe rozwiązania.
Diagram Diagram

Źródło: Ellen MacArthur Foundation, Circular economy systems diagram (February 2019)
www.ellenmacarthurfoundation.org

Nasze dane

GTX Service sp. z o.o. spółka komandytowa
ul. Pograniczna 2/4, 02-285 Warszawa
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy KRS
KRS 0000337383
NIP 5222499250
Regon 016151130