Mierzymy satysfakcję metodą NPS i wykorzystujemy sugestie Klientów do ustawicznego usprawniania jakości obsługi.
Jesteśmy dumni z wykorzystania AI do wyznaczenia w locie najbardziej optymalnego punktu serwisowego dla danego zlecenia.
Nasze serwisy internetowe przygotowaliśmy z myślą o technologii mobile. Klienci i Sprzedawcy w wygodny sposób mogą z dowolnego miejsca skorzystać z pełnej oferty naszego serwisu posprzedażowego.
Przygotowaliśmy przejrzyste platformy internetowe dotyczące serwisu posprzedażowego danej Marki, a dla Sprzedawców kompletną Strefę B2B, gdzie w jednym miejscu mogą wygodnie obsługiwać wiele marek.
Obsługujemy zakładanie kartotek i powiązań część-produkt, wykonanie zdjęć części, zarządzenie zapasem, zbudowanie łańcucha dostaw, magazynowanie i dystrybucję oraz finansowanie zapasu.
Klienci oczekują od Właścicieli Marek współdzielenia wiedzy serwisowej czy eksploatacyjnej. Umożliwiamy dostęp do wiedzy serwisowej, takiej jak rysunki serwisowe czy filmiki instruktażowe - wszystko wygodnie dostępne online.
Zapewniamy wygodny sposób komunikacji ze wszystkimi stronami zlecenia serwisowego. Używamy automatycznych informacji statusowych (e-mail, SMS, tracking), a także dajemy możliwość kontaktu z wielojęzycznym Biurem Obsługi Klienta.
W naszej sieci serwisowej zatrudniamy profesjonalnych techników, dbamy o ich doszkalanie oraz współdzielenie wiedzy serwisowej. Każdy z techników pracuje z tabletem, który umożliwia rejestrację niezwykle ważnych danych serwisowych.
Wierzymy w to, co robimy. Na nasze usługi serwisowe dajemy gwarancję – standardowo jest to 6 miesięcy.
Krótkie podsumowanie success story każdego z Klientów
Powyższe metody naliczania podlegają procesowi niezależnej walidacji przez międzynarodowego audytora KPMG i są spójne z aktualnymi i planowanymi działaniami Unii Europejskiej w zakresie Gospodarki Obiegu Zamkniętego.
GTX Service zinwentaryzował swój ślad węglowy i obecnie pracuje nad ostatecznym kształtem strategii osiągnięcia zerowej emisyjności netto. Naszym Partnerom pomagamy realizować równie ambitne cele transformacji obecnych modeli biznesowych w gospodarkę cyrkularną.Zarządzanie zasobami nieodnawialnymi
Źródło: Ellen MacArthur Foundation, Circular economy systems diagram (February 2019)
www.ellenmacarthurfoundation.org