Często zadawane pytania

Jeśli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami.

Zadzwoń do nas:

22 364 53 50

Napisz do nas wiadomość:

bok@gtxservice.com

Zapytaj konsultanta online:

Rozpocznij czat

  • Chciałbym nawiązać z Państwem współpracę w zakresie usług regeneracji akumulatorów. Co mam zrobić?

    Prosimy o przesłanie swojego zgłoszenia na adres handlowy@gtxservice.com

    Nasz przedstawiciel handlowy skontaktuje się z Tobą.

  • Jak złożyć zlecenie naprawy pogwarancyjnej?
    Na stronie internetowej w naszej ofercie, znajdziesz wszystkie dostępne marki oraz modele produktów do naprawy pogwarancyjnej. Po wybraniu produktu, zostaniesz przeniesiony do formularza, w którym poprosimy Cię o opisanie usterki.
  • Czy mogę otrzymać fakturę?
    Tak, wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia.
  • Jakie są dostępne formy płatności?
    ● płatność elektroniczna realizowana w serwisie rozliczeniowym Przelewy24.
    ● płatność gotówką przy odbiorze Towaru lub Usługi przy wyborze dostawy kurierskiej.
  • Jakie są koszty wysyłki?
    Kurier - 17zł, Paczkomaty IN-POST - 11zł
  • W jaki sposób otrzymam przesyłkę z powrotem?
    Przesyłka zostanie dostarczona z powrotem w taki sam sposób w jaki była nadana.
  • Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    Status swojego zamówienia, możesz zobaczyć w szczegółach zamówienia na swoim koncie lub w zakładce:https://gtxservice.com/pl/complaint/status/check/  

  • Czy naprawiają i montują Państwo wskaźniki naładowania w akumulatorze?

    Niestety nie wykonujemy takiej usługi.

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?
    Czas realizacji naprawy urządzenia wynosi do 7 dni roboczych. Czas wysyłki części ze sklepu z częściami jest podany pod każdym produktem na stronie.
  • Jakie są dostępne formy dostawy?
    Kurier lub Paczkomaty INPOST.
  • Gdzie zgłosić niedostarczenie paczki lub brak odbioru?
    Prosimy o zgłaszanie na adres mailowy bok@gtxservice.com lub przez formularz kontaktowy.
  • Co zrobić jeśli otrzymałem błędne zamówienie?
    Skontaktuj się z bok@gtxservice.com, w celu ustalenia dalszych kroków. Wyślemy Twoje zamówienie jak najszybciej.
  • W Internecie znalazłem zamiennik akumulatora w podobnej cenie dlaczego wybrać Państwa ofertę ?
    • - Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji
    • - Pracujemy wyłącznie na nowych ogniwach z aktualną datą produkcji marki Samsung
    • - Korzystamy z profesjonalnych zgrzewarek impulsowych, które gwarantują najwyższą jakość połączenia co przekłada się na bezawaryjność akumulatora
    • - Zatrudniamy wykwalifikowanych i doświadczonych techników
    • - Znamy się na swojej pracy – wykonaliśmy już 17.000 regeneracji!!!
  • Jak zmodyfikować lub anulować zamówienie?
    Aby dokonać modyfikacji należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 22 364 53 50.
    Jeżeli posiadasz konto możesz anulować swoje zamówienie w zakładce Zamówienia.
  • Jak postępować, jeżeli przesyłka przyjdzie uszkodzona?
    W takiej sytuacji należy wykonać dokumentację zdjęciową oraz zgłosić ten fakt na adres bok@gtxservice.com.
  • Nie mogę wybrać skrytki o odpowiedniej wielkości w wybranym paczkomacie?
    Poczekaj aż w Twoim paczkomacie zwolni się skrytka o odpowiednim rozmiarze lub udaj się do innego paczkomatu.
  • Jak mogę zgłosić regenerację akumulatora?

    1. Znajdź usługę, którą jesteś zainteresowany na naszej stronie. Możesz to zrobić poprzez wpisanie jej nazwy w polu wyszukiwarki(1), odnalezienie w menu (2) lub przechodząc do sekcji Usługi (3)
    2. Po zlokalizowaniu odpowiedniej usługi np. regenracja akumulatora LI-ION  1,5 Ah, 14,4 V. Cena zostanie wyliczona automatycznie. W wyznaczonym polu podaj markę, rodzaj oraz model urządzenia.Kliknij przycisk zleć usługę (4).
    3. Przejdź do koszyka. Nastąpi podsumowanie zamówienia. Jeżeli wszystko się zgadza kliknij przycisk ZAMÓW (5).
    4. Sprawdź czy dane zamówienia się zgadzają, a nastepnie kliknij KONTYNUUJ (6).
    5. Wybierz sposób dostawy (7) i metodę płatności (8) i KONTYNUUJ zakupy (9).
    6. Zaakceptuj regulamin (10) i złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty (11).
    7. Po przejściu prawidłowo ścieżki zakupu powinien pojawić się komunikat z nr Twojego zamówienia.

     

    Usługę możesz również zlecić, udając się osobiście do Stacji Obsługi Narzędzi.

  • Moja paczka nie mieści się do skrytki w paczkomacie. Co mam zrobić?
    Wybierz większy rozmiar skrytki. Poniżej wymiary skrytek:
    - Skrytka mała – maksymalne wymiary 8 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg;
    - Skrytka średnia – maksymalne wymiary 19 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg;
    - Skrytka duża – maksymalne wymiary 41 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg.
    Jeżeli Twoja paczka przekracza wymiary 41 X 38 X 64 cm to przepakuj zawartość w mniejsze opakowanie bądź wybierz opcję dostawy kurierem.
  • Jak dostanę informację o decyzji reklamacji?
    Decyzje o decyzji wysyłamy mailowo, dla zalogowanych klientów ta informacja znajduje się w moim koncie w szczegółach zamówienia.
  • Kto pokrywa koszty przesyłki reklamacyjnej?
    Koszt przesyłki reklamacyjnej pokrywa GTX Service, niezależnie od wyboru formy wysyłki.
  • Jak zgłosić zwrot?

    Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru wypełnij formularz znajdujący sie tutaj.
    Wypełniony formularz proszę wydrukować i dołączyć do paczki razem z oryginałem dowodu zakupu (paragon, faktura).
    Paczkę należy wysłać na adres:
    GTX SERVICE, ZWROTY
    ul.Pograniczna 2/4
    02-285 Warszawa

  • Jaki mam czas na zgłoszenie zwrotu?
    Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu.
  • Kto pokrywa koszty przesyłki zwrotnej?
    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
  • Ile wynosi czas oczekiwania na zwrot środków?
    Środki zwracamy w ciągu 14 dni od dotarcia do nas zwrotu.
  • Jak zgłosić reklamację?

    W przypadku zakupu w sklepie internetowym prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się w szczegółach zlecenia w moim koncie lub przez formularz w regulaminie (§ 11 dział II) link. Jeżeli zakup został dokonany w sklepie stacjonarnym, reklamację należy zgłaszać w miejscu zakupu urządzenia mając przy sobie dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną.

  • Nie znam modelu uszkodzonego urządzenia, czy możecie mi pomóc dobrać części?
    Niestety, dobieramy części po modelu urządzenia lub numerze wersji urządzenia. W związku z tym bez modelu urządzenia, nie jesteśmy w stanie dobrać odpowiednich części.
  • Jak znaleźć numer modelu Twojego urządzenia?
    Znajomość numeru modelu naszego elektronarzędzia może nam znacznie ułatwić identyfikacje właściwych części zamiennych lub ewentualne zlecenie jego naprawy. Numer najlepiej jest zlokalizować na tabliczce znamionowej zamieszczonej na urządzeniu. W zależności od producenta tabliczka oraz numer mogą znajdować się w różnych miejscach.

    Gdzie szukać?

    Bosch – Tabliczka może być umiejscowiona w dwóch miejscach w zależności od typu urządzenia, na zewnętrznej stronie obudowy: z boku bądź pod spodem urządzenia. 10- cyfrow align-items-centery numer modelu zamieszczony jest natomiast na tabliczce pod nazwą producenta.
    W innym przypadku numer modelu może znajdować się w prawym górnym rogu, natomiast równie istotny numer wersji odczytamy na dole tabliczki.
    Skill – Tabliczka może być umiejscowiona w dwóch miejscach w zależności od typu urządzenia, na zewnętrznej stronie obudowy: z boku bądź pod spodem urządzenia. Numer modelu urządzenia zlokalizowany jest w prawym, górnym rogu tabliczki, natomiast numer wersji nieco niżej.
    Makita – Tabliczka zamieszczana jest z boku urządzenia na zewnętrznej stronie obudowy. Numer modelu znajduje w prawym, górnym rogu tabliczki.
    Graphite i Graphite PRO - Tabliczka zamieszczana jest z boku urządzenia na zewnętrznej stronie obudowy.W urządzeniach marki Graphite numer modelu znajduje się w lewym, górnym rogu tabliczki.W urządzeniach marki Graphite Pro numer modelu znajduje się w lewym, dolnym rogu tabliczki.
    Verto - Tabliczka zamieszczana jest z boku urządzenia na zewnętrznej stronie obudowy. Numer modelu znajduje się w prawym, górnym rogu tabliczki.

    Dremel – Tabliczka będzie znajdować się na zewnętrznej stronie obudowy urządzenia. Etykieta zawiera numer modelu oraz jego typ (zamieszczone pod nazwą producenta).

  • Gdzie mam dostarczyć niesprawne urządzenie objęte Pakietem Serwisowy?
    Niesprawne urządzenie należy dostarczyć do punktu, w którym został wykupiony Pakiet Serwisowy lub samodzielnie na gtxservice.com w formularzu na: https://gtxservice.com/pl/skorzystaj-z-pakietu
  • Jakie dokumenty należy dołączyć do niesprawnego urządzenia, które posiada Pakiet Serwisowy?
    Do niesprawnego urządzenia należy dołączyć dowód zakupu oraz Certyfikat Pakietu Serwisowego bądź jego numer.
  • Jak postąpić, jeśli producent urządzenia już oferuje dodatkowe przedłużenia gwarancji?
    W tej sytuacji również możesz zakupić Pakiet Serwisowy. Sprzedawca wyznaczy okres obowiązywania pakietu serwisowego uwzględniającego przedłużenia gwarancji oferowane przez producenta dla Twojego urządzenia. Pakiet Serwisowy występuje w kilku wariantach, zawierających dodatkowe usługi, których nie obejmuje gwarancja producenta.
  • Jak złożyć zlecenie naprawy gwarancyjnej?

    Aby zgłosic naprawę gwarancyjną, udaj się bezpośrednio do punktu, w którym zakupiłeś urządzenie. Pamiętaj o dołączeniu do reklamowanego narzędzia karty gwarancyjnej oraz kopię dowodu zakupu.

  • Jak złożyć zlecenie naprawy pogwarancyjnej?

    1. Kliknij w moduł SERWIS 
    2. Należy się zalogować, aby dokonać zgłoszenia naprawy pogwarancyjnej.
    3. Po zalogowaniu pojawi się formularz do wypełnienia z niezbędnymi danymi do tego, abysmy mogli zarejestrować Twoje zgłoszenie.
    4. Oczekuj na maila z potwierdzeniem rejestracji zgłoszenia oraz informacją kiedy kurier odbierze Twoje narzędzie.

    Uwaga: Aby zlecić naprawę pogwarancyjną, musisz być zalogowanym użytkownikiem.

  • Na czym polega wycena indywidualna?

    GTX Service świadczy profesjonalne usługi serwisowe, dlatego każdy przypadek usterki rozpatrujemy indywidualnie.

    Po otrzymaniu urządzenia, dokonujemy wyceny naprawy. Jeśli koszt okaże się wyższy od zadeklarowanej przez Ciebie kwoty, otrzymasz szczegółową wycenę mailem.

    Znajdziesz tam dwa przyciski Akceptuję / Rezygnuję podejmij decyzję klikając w odpowiedni klawisz w treści maila. Gwarantujemy dobre ceny dlatego rezygnacja jest całkowicie bezpłatna.

  • Ile wynosi gwarancja po naprawie urządzenia?
    W przypadku napraw gwarancyjnych gwarancja wynosi 6 miesięcy.
  • Czy mogę osobiście odebrać części lub naprawiony sprzęt?
    Nie prowadzimy punktu stacjonarnego, odbiór odbywa się przy użyciu jednej z wybranych form: dostawa kurierska lub dostawa do paczkomatu.
  • Czy razem z naprawą urządzenia mogę zamówić części zamienne?
    Niestety zamówienie części zamiennych nie jest możliwe z naprawą urządzenia.
  • Co zrobić jeżeli część zamienna jest niedostępna?
    Na stronie posiadamy mechanizm powiadomień o dostępności części zamiennych. Gdy części będzie ponownie dostępna otrzymasz maila lub SMSa z informacją.
  • Jak zgłosić naprawę więcej niż jednego urządzenia?
    Niestety na jednym formularzu można zgłosić jedno urządzenie.
  • Czy mogę zakupić usługę naprawy do urządzenia niewymienionej marki na stronie?
    Nie, nie ma takiej możliwości.
  • Czy części do urządzeń są oryginalne?
    Tak, wszystkie części sprzedawane na stronie są oryginalne.
  • Czy przesyłki są ubezpieczone?
    Tak, przesyłki wysyłane przy użyciu usług kurierskich są ubezpieczone do kwoty 6000zł, przesyłki wysyłane InPost do 200zł.
  • Jak przygotować paczkę z urządzeniem do wysyłki?
    Paczkę należy przygotować w taki sposób, aby nie została ona uszkodzona w czasie transportu. Akumulator oraz baterie są dopuszczone do transportu w sieci InPost wyłącznie jako integralna część urządzenia. Tak więc nadając paczkę w sieci paczkomatów pamiętaj aby dołączyć urządzenie oraz ładowarkę.
  • Czy mogę złożyć zamówienie w jednym ze sklepów współpracujących
    Tak. Listę tych sklepów znajdziesz tu: https://gtxservice.com/pl/gdzie-kupic
  • Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta na stronie?
    Tak
  • Jak zlecić usługę?

    1. Znajdź usługę, którą jesteś zainteresowany na naszej stronie. Możesz to zrobić poprzez wpisanie jej nazwy w polu wyszukiwarki(1), odnalezienie w menu (2) lub przechodząc do sekcji Usługi (3)
    2. Po zlokalizowaniu odpowiedniej usługi np. regenracja akumulatora LI-ION  1,5 Ah, 14,4 V. Cena zostanie wyliczona automatycznie. W wyznaczonym polu podaj markę, rodzaj oraz model urządzenia.Kliknij przycisk zleć usługę (4).
    3. Przejdź do koszyka. Nastąpi podsumowanie zamówienia. Jeżeli wszystko się zgadza kliknij przycisk ZAMÓW (5).
    4. Sprawdź czy dane zamówienia się zgadzają, a nastepnie kliknij KONTYNUUJ (6).
    5. Wybierz sposób dostawy (7) i metodę płatności (8) i KONTYNUUJ zakupy (9).
    6. Zaakceptuj regulamin (10) i złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty (11).
    7. Po przejściu prawidłowo ścieżki zakupu powinien pojawić się komunikat z nr Twojego zamówienia.

     

    Usługę możesz również zlecić, udając się osobiście do Stacji Obsługi Narzędzi.

     

     

     

     

     

     

     

  • Gdzie można zakupić Pakiet Seriwsowy?
    Pakiet można zakupić u naszych partnerów w sklepach stacjonarnych. Tu znajduje się ich lista: https://gtxservice.com/pl/gdzie-kupic/
  • Jak założyć konto?

    1. Aby założyć konto kliknij w prawym górnym rogu przycisk ZALOGUJ SIĘ.
    2. Wybierz przycisk UTWÓRZ KONTO.
    3. Wpisz potrzebne dane , ustaw hasło.
    4. Zaznacz wymagane gody dotyczące przetważania danych osobowych, akceptuj regulamin.
    5. Kliknij przycisk UTWÓRZ KONTO.
    6. Na wskazany adres e-mil otrzymasz link aktywacyjny, którym należy potwierdzić rejestrację konta.
    7. Po dokonaniu aktywacji konta ponownie się zaloguj i przejdź do zakładki MOJE KONTO.
    8. W zakładce MOJE DANE .
    9. Dokonaj uzupełnienia danych adresowych niezbęnych do realizacji zamówienia.
    10. Zapisz dokonane zmiany.

     

  • Jak zgłosić reklamację?

    W przypadku zakupu w sklepie internetowym prosimy o wypełnienie formularza z zakładki REKLAMACJE.

    Jeżeli zakup został dokonany w sklepie stacjonarnym, reklamację należy zgłaszać w miejscu zakupu urządzenia mając przy sobie dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną.

  • Co to jest Pakiet Gwarancyjny +1?

    Pakiet Gwarancyjny +1 to przedłużenie gwarancji producenta o dodatkowy rok ochrony serwisowej gwarantowanej przez GTX Service

  • Jak zlecić regenerację akumulatora?
    Regenerację akumulatora można zgłosić na trzy sposoby:
    ● Online
    ● W punkcie współpracującym
    ● W siedzibie firmy na ul. Pogranicznej 2/4 Warszawa
  • W jakim terminie od zakupu urządzenia mogę zakupić Pakiet Serwisowy?
    Pakiet Serwisowy możesz zakupić najpóźniej w terminie 30 dni od nabycia Urządzenia.
  • Jak przygotować reklamację?

    Reklamacje należy spakować w karton do 30 kg.

    Do urządzenia należy dołączyć ksero dowodu zakupu, przyczynę reklamacji oraz wydrukowany mail z potwierdzeniem odbioru.

  • Jak korzystać z wyszukiwarki?

    Najprostszym i najszybszym sposobem znalezienia poszukiwanego narzędzia jest skorzystanie z wyszukiwarki, znajdującej się u góry strony.

    Aby zwiększyć trafność wyników wyszukiwania, wpisz w okno wyszukiwarki numer modelu szukanego urządzenia

  • Jak przedłużyć gwarancję elektronarzędzia GRAPHITE PRO?

    1. Kliknij tutaj, aby przejść do formularza rejestracji lub z menu USŁUGI wybierz „Przedłużenie gwarancji elektronarzędzia GRAPHITE PRO”
    2. Zaloguj się lub utwórz swoje konto.
    3. Uzupełnij formularz podając wymagane dane osobowe oraz dane dotyczące elektronarzędzia. 
    4. Kliknij przycisk PRZEDŁUŻ GWARANCJĘ.
    5. Zachowaj wygenerowany certyfikat będący potwierdzeniem przedłużenia gwarancji.

    Poniżej przedstawiono wzór certyfikatu.

     

     

     

     

  • Jaki okres obejmuje Pakiet Gwarancyjny +1?

    Pakiet Gwarancyjny +1 to dodatkowy rok ochrony serwisowej po zakończeniu gwarancji producenta.

  • Czy na regenerację akumulatorów jest udzielana gwarancja?
    Tak. Na usługi regeneracji akumulatorów udzielana jest gwarancja na okres od 6 do 12 miesięcy.
    Okres gwarancji zależy od wybranego rodzaju ogniwa:
    ● NIMH - 6 miesięcy
    ● DLG - 6 miesięcy
    ● LG - 9 miesięcy
    ● Samsung - 12 miesięcy
  • Jaki dokument jest potwierdzeniem sprzedaży Pakietu Serwisowy?
    Dokumentem potwierdzającym sprzedaż Pakietu Serwisowego jest Certyfikat, który otrzymasz na swój e-mail.
  • Co zrobić w przypadku braku dostępności części zamiennej?

    Jeśli część zamienna, która Cię interesuje nie jest aktualnie dostępna, kliknij przycisk ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ

    Informację o jej dostępności wyślemy Ci najszybciej jak to będzie możliwe.

  • Co znajdziesz w zakładce Moje konto?

    1. Klikając w zakładkę MOJE KONTO znajdujemy:

    • Dane osobowe, które możesz zmienić w razie potrzeby.
    • Historia zamówień - części, wypożyczalni oraz usług z możliwością ponownego zlecenia oraz pełną informacją o statusie aktualnych zamówień.
    •  Zlecenia naprawy - historie zgłoszonych przez Ciebie zleceń naprawy.
    • Certyfikaty - które są potwierdzeniem zakupu Pakietu Gwarancyjnego +1
    • Zarządzanie zgodami - możliwość zmiany statusu akceptacji zgód osobowych.
  • Co zrobić w przypadku, gdy plik certyfikatu nie został zapisany?

    Po pomyślnym zakończeniu procesu rejestracji powinieneś zapisać plik certyfikatu, będący potwierdzeniem otrzymania przedłużonej gwarancji. Jeśli jednak z jakichś przyczyn nie zachowałeś pliku – prosimy o kontakt:

    Zadzwoń do nas:
    22 573 03 85

    Napisz do nas wiadomość:
    bok@gtxservice.com

    Zapytaj konsultanta online

  • Do jakich marek urządzeń mogę zakupić Pakiet Gwarancyjny +1?

    Pakiet Gwarancyjny +1 możesz dokupić do nastepujących marek: Black&Decker, Bosch Niebieski, Bosch Zielony, DeWalt, Dolmar, Dremel, Graphite, Graphite Pro, Hitachi, Makita, Maktec, Matabo, Skill, Stanley FatMax, Verto.

  • Jak zwrócić zakupiony towar?

    Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru wypełnij formularz znajdujący sie tutaj. Wypełniony formularz proszę wydrukować i dołączyć do paczki razem z oryginałem dowodu zakupu (paragon, faktura).


    Paczkę należy wysłać na adres:

    GTX SERVICE, ZWROTY
    ul.Pograniczna 2/4
    02-285 Warszawa

  • Ile trwa wykonanie regeneracji akumulatora?

    Usługę regeneracji akumulatora wykonujemy w terminie do 14 dni, lecz w zdecydowanej większości przypadków cały proces regeneracji trwa ok 7 dni. 

  • Problemy z logowaniem?

    1. Klikając przycisk ZALOGUJ SIĘ ostajesz przeniesiony do formularza logowania.
    2. Jeżeli nie pamiętasz hasła skorzystaj z opcji jego przypomniania.
    3. Zostajesz przeniosiony do formularza w którym należy podać adres e-mail na który to zostanie wysłany link do zresetowania hasła.
    4. Kliknij przycisk PRZEŚLIJ 

    Możesz również kliknąć tutaj. Twój login to adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji.

     

     

  • W jakim terminie od zakupu urządzenia mogę zakupić Pakiet Gwarancyjny +1?

    Pakiet Gwarancyjny +1 możesz zakupić najpóźniej w terminie 30 dni od nabycia Urządzenia.

  • Na jakich ogniwach są przeprowadzane regeneracje?

    Przy wykonywaniu regeneracji akumulatorów używamy ogniw w technologii litowo-jonowej, czyli popularnie oznaczane skrótem Li-ion marki Samsung o rozmiarze 18650. Pojemność ogniw jest uzależniona od wybranych parametrów przez klienta. Mogą to być np. 1.5 Ah, 2.0 Ah czy 2.5 Ah. Wszystkie ogniwa posiadają wysoki prąd rozładowania wynoszący 20-30 A.

  • Jaki jest czas na zwrot towaru?

    Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu.

  • Jak monitorować status zamówienia?

    1. Aby sprawdzić status Twojego zamówienia, wejdź do zakładki MOJE KONTO.
    2. Znajdziesz tam historię swoich zamówień.
    3. Aktualny status zamówienia. Dodatkowo o każdej zmianie statusu jesteś informowany na bieżąco drogą mailową. 

  • Jak wygląda proces regeneracji i na czym dokładnie polega?

    Regeneracja to nic innego jak wymiana starych ogniw na nowe. W pierwszej kolejności usuwane są zużyte ogniwa, następnie wykonujemy zgrzanie odpowiedniego pakietu ogniw. Ważne jest by wszystkie użyte do zbudowania pakietu ogniwa były odpowiednio zbilansowane i posiadały taki sam poziom napięcia. Tylko odpowiednie zbilansowanie i profesjonalne zgrzanie daje oczekiwany i długotrwały efekt. Tak przygotowany zestaw instalowany jest w obudowie akumulatora. Na koniec wykonujemy odpowiednie testy naładowania i rozładowania akumulatora.

  • Jaki dokument jest potwierdzeniem sprzedaży Pakiet Gwarancyjny +1?

    Dokumentem potwierdzającym sprzedaż Pakietu Gwarancyjnego +1 jest Certyfikat, który otrzymasz od Sprzedawcy w sklepie lub samodzielnie wydrukujesz klikając w „Pobierz certyfikat” na koniec procesu zakupu Pakietu Gwarancyjnego +1 bezpośrednio na gtxservice.com. Dodatkowo Certyfikat zostanie przesłany na Twój adres mailowy podany podczas rejestracji oraz będziesz miał możliwość pobrania go w zakładce Certyfikaty po zalogowaniu się do Twojego konta na gtxservice.com

     

     

  • Czy istnieje możliwość zwiększenia pojemności akumulatora?

    Tak, jest taka możliwość. Zależy to od konstrukcji i ilości miejsca w obudowie. W przypadku braku możliwości wykonania regeneracji akumulatora według oczekiwań klient jest informowany i przedstawiane są możliwe do wykonania parametry. 

  • Jak zmienić dane w profilu?

    1. W celu zmiany danych w profilu kliknij przycisk MOJE KONTO znajdziesz go w prawym, górnym rogu strony.
    2. Przejdź do zakładki  TWOJE DANE.
    3. Możesz zmienić hasło potwierdzając kliknij ZAPISZ.
    4. Możesz również zmienić dane do dostawy oraz dane rozliczeniowe.
    5. Klikając ZAPISZ ADRES potwierdzasz zmianę adresu

     

     

  • Jak postąpić, jeśli producent urządzenia już oferuje dodatkowe przedłużenia gwarancji?

    W tej sytuacji również możesz zakupić Pakiet Gwarancyjny +1. Sprzedawca wyznaczy okres obowiązywania pakietu serwisowego uwzględniającego przedłużenia gwarancji oferowane przez producenta dla Twojego urządzenia.

  • Jakie dokumenty należy dołączyć do niesprawnego urządzenia, który posiada Pakiet Gwarancyjny +1?

    Do niesprawnego urządzenia należy dołączyć dowód zakupu oraz Certyfikat PakietuGwarancyjnego +1.

  • Zasady łączenia zamówień

    W związku z szeroką ofertą GTX SERVICE i różnymi sposobami jej realizacji nie powinno się łączyć niżej wymienionych zamówień.


    Prosimy nie dodawać do wspólnego koszyka:
    - części oraz usługi z odbiorem narzędzia
    - akcesoriów oraz usługi z odbiorem narzędzia
    - narzędzi z wypożyczalni oraz usługi z odbiorem narzędzia

  • Jak przygotować przesyłkę do zlecenia regeneracji?
    W przygotowywanej przez Ciebie przesyłce powinny znaleźć się:
    ● akumulator,
    ● ładowarka,
    ● wydruk potwierdzenia rejestracji ( w przypadku zakupu online )
    ● informacja o parametrach jakie mają być wykonane podczas regeneracji ( dotyczy zleceń nie zleconych na www.gtxservice.com/pl )
    ● krótki opis problemów z akumulatorem
  • Gdzie mam dostarczyć niesprawne urządzenie objęte Pakietem Gwarancyjnym +1?

    Niesprawne urządzenie należy dostarczyć do punktu, w którym został wykupiony Pakiet Gwarancyjny +1 lub do Serwisu Centralnego GTX Service.

  • Czy wykonujecie regenerację innych akumulatorów niż te dostępne na stronie?

    Nie. Wykonujemy tylko i wyłącznie regeneracje dostępne na naszej stronie.

  • Czy mogę u Państwa dokupić samą ładowarkę?

    W swojej ofercie posiadamy szereg ładowarek. 

  • Czy wykonujecie samą usługę zgrzewania pakietu ogniw?

    Nie, nie wykonujemy takiej usługi.

  • Czy wykonujecie usługę naprawy oraz montażu wskaźnika naładowania w akumulatorze?

    Niestety nie wykonujemy takiej usługi.

  • Czy jest możliwość zmiany napięcia w akumulatorze?
    Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ skutkuje to uszkodzeniem odbiornika (roweru, deskorolki itp.)
  • Czy można wymienić tylko uszkodzone lub najsłabsze ogniwa akumulatora?

    Niestety nie wykonujemy takich usług.

  • Czy po wykonaniu regeneracji otrzymam zużyte ogniwa?

    Zużyte ogniwa to odpad niebezpieczny. Nie wolno ich wyrzucać do kosza dlatego w trosce o środowisko stosujemy specjalne procedury zabezpieczające a zużyte ogniwa przekazujemy uprawnionym podmiotom do recyklingu.

  • Jak długo będzie ładował się akumulator po regeneracji?

    Do każdego zregenerowanego akumulatora dołączamy instrukcję! 

    Jeżeli podczas procesu regeneracji nie została zmieniona pojemność akumulatora czas ładowania pozostaje taki sam. W przypadku zmiany pojemności czas ładowania można wyliczyć według wzoru:

    Czas ładowania = Pojemność akumulatora / Prąd ładowania ładowarki np. 10Ah / 2A = 5 godz.

  • Co zrobić jeżeli po regeneracji sprzęt nie działa?

    Usługa regeneracji akumulatorów podlega 24 miesięcznej gwarancji. W ciągu tego okresu każda usterkę należy zgłosić drogą mailowa na adres bok@gtxservice.com przesyłając potwierdzenie zakupu usługi wraz z opisem reklamacji.

  • Jakie akumulatory regenerujecie?
    W naszym serwisie możesz zlecić regenerację akumulatora Ni-Cd, Ni-MH, Li-Ion. W twoim akumulatorze zostaną zainstalowane ogniwa zgodnie z wybraną technologią regeneracji..
  • Czy wykonujecie testy pojemności akumulatora?

    Tak, cena takiego testu to 50 zł. Test można zlecić na stronie gtxservice.com w dziale Regeneracja akumulatorów lub kliknąć tutaj.

    Tak, cena takiego testu to 50 zł. Test można zlecić na stronie gtxservice.com/pl lub kliknąć tutaj.

    .