Często zadawane pytania

Jeśli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami.

Zadzwoń do nas:

22 364 53 50

Napisz do nas wiadomość:

bok@gtxservice.com

Zapytaj konsultanta online:

Rozpocznij czat

  • Jak złożyć zlecenie naprawy pogwarancyjnej?

    1. Kliknij w moduł SERWIS 
    2. Należy się zalogować, aby dokonać zgłoszenia naprawy pogwarancyjnej.
    3. Po zalogowaniu pojawi się formularz do wypełnienia z niezbędnymi danymi do tego, abysmy mogli zarejestrować Twoje zgłoszenie.
    4. Oczekuj na maila z potwierdzeniem rejestracji zgłoszenia oraz informacją kiedy kurier odbierze Twoje narzędzie.

    Uwaga: Aby zlecić naprawę pogwarancyjną, musisz być zalogowanym użytkownikiem.

  • Na czym polega wycena indywidualna?

    GTX Service świadczy profesjonalne usługi serwisowe, dlatego każdy przypadek usterki rozpatrujemy indywidualnie.

    Po otrzymaniu urządzenia, dokonujemy wyceny naprawy. Jeśli koszt okaże się wyższy od zadeklarowanej przez Ciebie kwoty, otrzymasz szczegółową wycenę mailem.

    Znajdziesz tam dwa przyciski Akceptuję / Rezygnuję podejmij decyzję klikając w odpowiedni klawisz w treści maila. Gwarantujemy dobre ceny dlatego rezygnacja jest całkowicie bezpłatna.

  • Zasady łączenia zamówień

    W związku z szeroką ofertą GTX SERVICE i różnymi sposobami jej realizacji nie powinno się łączyć niżej wymienionych zamówień.


    Prosimy nie dodawać do wspólnego koszyka:
    - części oraz usługi z odbiorem narzędzia
    - akcesoriów oraz usługi z odbiorem narzędzia
    - narzędzi z wypożyczalni oraz usługi z odbiorem narzędzia