Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami.

Zadzwoń do nas:

22 573 03 85

Napisz do nas wiadomość:

bok@gtxservice.pl

Zapytaj konsultanta online:

Rozpocznij czat

  • Jak złożyć zlecenie naprawy gwarancyjnej?
    Informacja dla Konsumenta:
    W celu zlecenia naprawy gwarancyjnej, udaj się bezpośrednio do punktu, w którym zakupiłeś urządzenie. Pamiętaj o dołączeniu do reklamowanego narzędzia karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu.
    Informacja dla Sklepu:
    1. Jeśli jesteś naszym Partnerem, zaloguj się aby rejestrować reklamacje gwarancyjne narzędzi tych marek, dla których GTX Service prowadzi serwis gwarancyjny. (Patrz obsługiwane marki)
    2. W module naprawa wybierz logo marki urządzenia które zgłszasz do naprawy gwarancyjnej, a następnie wypełnij wszystkie wymagane dane w formularzu zgłoszenia.
  • Jak złożyć zlecenie naprawy pogwarancyjnej?

    1. W module naprawa wybierz markę urządzenia które zgłszasz do naprawy gwarancyjnej, a następnie wypełnij wszystkie wymagane dane w formularzu zgłoszenia.

    2. Wskaż model swojego urządzenia, numer seryjny oraz zadeklaruj ile maksymalnie chcesz zapłacić za naprawę.

    3. Opisz uszkodzenie urządzenia w dedykowanym miejscu i kliknij przycisk zamów naprawę.

    4. Pobierz i wydrukuj potwierdzenie zlecenia naprawy. Jedną kopię zachowaj dla siebie, drugą wsadź do pudełka z narzędziem. Nie zapomnij o właściwym zabezpieczeniu przesyłki.

    5. Na dole strony podana zostanie data odbioru przesyłki przez kuriera. Jeśli wskazany termin Ci nie odpowiada skontaktuj się z BOK - pod numerem telefonu 22 573 03 85.

    6. Kliknij przycisk zamów naprawę i oczekuj na odbiór narzędzia przez kuriera.

    Jeśli koszt okaże się wyższy od zadeklarowanej przez Ciebie kwoty, otrzymasz szczegółową wycenę mailem oraz smsem. Zatwierdź lub odrzuć koszt naprawy. Gwarantujemy dobre ceny, dlatego rezygnacja jest całkowicie bezpłatna.

    Uwaga: Aby zlecić naprawę pogwarancyjną, musisz być zalogowanym użytkownikiem.

  • Jak korzystać z wyszukiwarki?
    Najprostszym i najszybszym sposobem znalezienia poszukiwanego narzędzia jest skorzystanie z wyszukiwarki, znajdującej się u góry strony. Aby zwiększyć trafność wyników wyszukiwania, wpisz w okno wyszukiwarki numer modelu szukanego urządzenia.
  • Jak znaleźć numer modelu Twojego urządzenia?

    Numer modelu najlepiej jest zlokalizować na tabliczce znamionowej zamieszczonej na urządzeniu. W zależności od producenta tabliczka oraz numer mogą znajdować się w różnych miejscach.

    Gdzie szukać?

    Dremel – Tabliczka będzie znajdować się na zewnętrznej stronie obudowy urządzenia. Etykieta zawiera numer modelu oraz jego typ (zamieszczone pod nazwą producenta).

    Bosch – Tabliczka może być umiejscowiona w dwóch miejscach w zależności od typu urządzenia, na zewnętrznej stronie obudowy: z boku bądź pod spodem urządzenia. 10- cyfrowy numer modelu zamieszczony jest natomiast na tabliczce pod nazwą producenta.

    Skil – Tabliczka może być umiejscowiona w dwóch miejscach w zależności od typu urządzenia, na zewnętrznej stronie obudowy: z boku bądź pod spodem urządzenia. 10- cyfrowy numer modelu zamieszczony jest natomiast na tabliczce obok nazwy producenta.

    Makita – Tabliczka zamieszczana jest z boku urządzenia na zewnętrznej stronie obudowy. Numer modelu znajduje się na górze tabliczki w białym polu.

    Graphite i Graphite PRO- Tabliczka zamieszczana jest z boku urządzenia na zewnętrznej stronie obudowy. Numer modelu znajduje się w lewym, górnym rogu tabliczki.

    Verto - Tabliczka zamieszczana jest z boku urządzenia na zewnętrznej stronie obudowy. Numer modelu znajduje się w prawym, górnym rogu tabliczki.

  • Na czym polega wycena indywidualna?
    GTX Service świadczy profesjonalne usługi serwisowe, dlatego każdy przypadek usterki rozpatrujemy indywidualnie. Po otrzymaniu urządzenia, dokonujemy wyceny naprawy. Jeśli koszt okaże się wyższy od zadeklarowanej przez Ciebie kwoty, otrzymasz szczegółową wycenę mailem. Znajdziesz tam dwa przyciski Akceptuję / Rezygnuję podejmij decyzję klikając w odpowiedni klawisz w treści maila. Gwarantujemy dobre ceny dlatego rezygnacja jest całkowicie bezpłatna.
  • Zasady łączenia zamówień
    W związku z szeroką ofertą GTX SERVICE i różnymi sposobami jej realizacji nie powinno się łączyć niżej wymienionych zamówień. Prosimy nie dodawać do wspólnego koszyka:
    - części oraz usługi z odbiorem narzędzia
    - akcesoriów oraz usługi z odbiorem narzędzia

    - narzędzi z wypożyczalni oraz usługi z odbiorem narzędzia

    - wielu narzędzi z wypożyczalni w różnych terminach