Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami.

Zadzwoń do nas:

telefon

22 573 03 85

Napisz do nas wiadomość:

mail

Zapytaj konsultanta online:

chat

Rozpocznij czat

  • Zasady łączenia zamówień

    W związku z szeroką ofertą GTX SERVICE i różnymi sposobami jej realizacji nie powinno się łączyć niżej wymienionych zamówień. Prosimy nie dodawać do wspólnego koszyka:


    - części oraz usługi z odbiorem narzędzia
    - akcesoriów oraz usługi z odbiorem narzędzia

    - narzędzi z wypożyczalni oraz usługi z odbiorem narzędzia


  • Jak złożyć zlecenie naprawy gwarancyjnej?

    Aby zgłosic naprawę gwarancyjną, udaj się bezpośrednio do punktu, w którym zakupiłeś urządzenie. Pamiętaj o dołączeniu do reklamowanego narzędzia karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu.

  • Na czym polega wycena indywidualna?

    GTX Service świadczy profesjonalne usługi serwisowe, dlatego każdy przypadek usterki rozpatrujemy indywidualnie.

    Po otrzymaniu urządzenia, dokonujemy wyceny naprawy. Jeśli koszt okaże się wyższy od zadeklarowanej przez Ciebie kwoty, otrzymasz szczegółową wycenę mailem.

    Znajdziesz tam dwa przyciski Akceptuję / Rezygnuję podejmij decyzję klikając w odpowiedni klawisz w treści maila. Gwarantujemy dobre ceny dlatego rezygnacja jest całkowicie bezpłatna.