Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami.

Zadzwoń do nas:

telefon

22 573 03 85

Napisz do nas wiadomość:

mail

Zapytaj konsultanta online:

chat

Rozpocznij czat

  • Jak zgłosić reklamację?

    W przypadku zakupu w sklepie internetowym prosimy o wypełnienie formularza z zakładki REKLAMACJE.

    Jeżeli zakup został dokonany w sklepie stacjonarnym, reklamację należy zgłaszać w miejscu zakupu urządzenia mając przy sobie dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną.

  • Jak przygotować reklamację?

    Reklamacje należy spakować w karton do 30 kg.

    Do urządzenia należy dołączyć ksero dowodu zakupu, przyczynę reklamacji oraz wydrukowany mail z potwierdzeniem odbioru.

  • Jak zwrócić zakupiony towar?

    Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru wypełnij formularz znajdujący sie tutaj. Wypełniony formularz proszę wydrukować i dołączyć do paczki razem z oryginałem dowodu zakupu (paragon, faktura).


    Paczkę należy wysłać na adres:

    GTX SERVICE, ZWROTY
    ul.Pograniczna 2/4
    02-285 Warszawa

  • Jaki jest czas na zwrot towaru?

    Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu.