Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami.

Zadzwoń do nas:

telefon

22 573 03 85

Napisz do nas wiadomość:

mail

Zapytaj konsultanta online:

chat

Rozpocznij czat

  • Jak założyć konto?

    1. Aby założyć konto kliknij w prawym górnym rogu przycisk ZALOGUJ SIĘ.
    2. Wybierz przycisk UTWÓRZ KONTO.
    3. Wpisz potrzebne dane , ustaw hasło.
    4. Zaznacz wymagane gody dotyczące przetważania danych osobowych, akceptuj regulamin.
    5. Kliknij przycisk UTWÓRZ KONTO.
    6. Na wskazany adres e-mil otrzymasz link aktywacyjny, którym należy potwierdzić rejestrację konta.
    7. Po dokonaniu aktywacji konta ponownie się zaloguj i przejdź do zakładki MOJE KONTO.
    8. W zakładce MOJE DANE .
    9. Dokonaj uzupełnienia danych adresowych niezbęnych do realizacji zamówienia.
    10. Zapisz dokonane zmiany.

     

  • Jak mogę skasować konto?

    Aby skasować konto wystarczy wysłać maila z prośbą o dezaktywację konta na adres mailowy: bok@gtxservice.pl

  • Co znajdziesz w zakładce Moje konto?

    1. Klikając w zakładkę MOJE KONTO znajdujemy:

    • Dane osobowe, które możesz zmienić w razie potrzeby.
    • Historia zamówień - części, wypożyczalni oraz usług z możliwością ponownego zlecenia oraz pełną informacją o statusie aktualnych zamówień.
    •  Zlecenia naprawy - historie zgłoszonych przez Ciebie zleceń naprawy.
    • Certyfikaty - które są potwierdzeniem zakupu Pakietu Gwarancyjnego +1
    • Zarządzanie zgodami - możliwość zmiany statusu akceptacji zgód osobowych.
  • Problemy z logowaniem?

    1. Klikając przycisk ZALOGUJ SIĘ ostajesz przeniesiony do formularza logowania.
    2. Jeżeli nie pamiętasz hasła skorzystaj z opcji jego przypomniania.
    3. Zostajesz przeniosiony do formularza w którym należy podać adres e-mail na który to zostanie wysłany link do zresetowania hasła.
    4. Kliknij przycisk PRZEŚLIJ 

    Możesz również kliknąć tutaj. Twój login to adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji.

     

     

  • Jak monitorować status zamówienia?

    1. Aby sprawdzić status Twojego zamówienia, wejdź do zakładki MOJE KONTO.
    2. Znajdziesz tam historię swoich zamówień.
    3. Aktualny status zamówienia. Dodatkowo o każdej zmianie statusu jesteś informowany na bieżąco drogą mailową. 

  • Jak zmienić dane w profilu?

    1. W celu zmiany danych w profilu kliknij przycisk MOJE KONTO znajdziesz go w prawym, górnym rogu strony.
    2. Przejdź do zakładki  TWOJE DANE.
    3. Możesz zmienić hasło potwierdzając kliknij ZAPISZ.
    4. Możesz również zmienić dane do dostawy oraz dane rozliczeniowe.
    5. Klikając ZAPISZ ADRES potwierdzasz zmianę adresu