Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami.

Zadzwoń do nas:

telefon

22 573 03 85

Napisz do nas wiadomość:

mail

Zapytaj konsultanta online:

chat

Rozpocznij czat

  • Jak zlecić usługę?

    1. Znajdź usługę, którą jesteś zainteresowany na naszej stronie. Możesz to zrobić poprzez wpisanie jej nazwy w polu wyszukiwarki(1), odnalezienie w menu (2) lub przechodząc do sekcji Usługi (3)
    2. Po zlokalizowaniu odpowiedniej usługi np. regenracja akumulatora LI-ION  1,5 Ah, 14,4 V. Cena zostanie wyliczona automatycznie. W wyznaczonym polu podaj markę, rodzaj oraz model urządzenia.Kliknij przycisk zleć usługę (4).
    3. Przejdź do koszyka. Nastąpi podsumowanie zamówienia. Jeżeli wszystko się zgadza kliknij przycisk ZAMÓW (5).
    4. Sprawdź czy dane zamówienia się zgadzają, a nastepnie kliknij KONTYNUUJ (6).
    5. Wybierz sposób dostawy (7) i metodę płatności (8) i KONTYNUUJ zakupy (9).
    6. Zaakceptuj regulamin (10) i złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty (11).
    7. Po przejściu prawidłowo ścieżki zakupu powinien pojawić się komunikat z nr Twojego zamówienia.

     

    Usługę możesz również zlecić, udając się osobiście do Stacji Obsługi Narzędzi.

     

     

     

     

     

     

     

  • Jak przedłużyć gwarancję elektronarzędzia GRAPHITE PRO?

    1. Kliknij tutaj, aby przejść do formularza rejestracji lub z menu USŁUGI wybierz „Przedłużenie gwarancji elektronarzędzia GRAPHITE PRO”
    2. Zaloguj się lub utwórz swoje konto.
    3. Uzupełnij formularz podając wymagane dane osobowe oraz dane dotyczące elektronarzędzia. 
    4. Kliknij przycisk PRZEDŁUŻ GWARANCJĘ.
    5. Zachowaj wygenerowany certyfikat będący potwierdzeniem przedłużenia gwarancji.

    Poniżej przedstawiono wzór certyfikatu.

     

     

     

     

  • Co zrobić w przypadku, gdy plik certyfikatu nie został zapisany?

    Po pomyślnym zakończeniu procesu rejestracji powinieneś zapisać plik certyfikatu, będący potwierdzeniem otrzymania przedłużonej gwarancji. Jeśli jednak z jakichś przyczyn nie zachowałeś pliku – prosimy o kontakt:

    Zadzwoń do nas:
    22 573 03 85

    Napisz do nas wiadomość:
    bok@gtxservice.pl

    Zapytaj konsultanta online

  • Zasady łączenia zamówień

    W związku z szeroką ofertą GTX SERVICE i różnymi sposobami jej realizacji nie powinno się łączyć niżej wymienionych zamówień.


    Prosimy nie dodawać do wspólnego koszyka:
    - części oraz usługi z odbiorem narzędzia
    - akcesoriów oraz usługi z odbiorem narzędzia
    - narzędzi z wypożyczalni oraz usługi z odbiorem narzędzia